SJ ZONE

Pages

Tuesday, June 21, 2011

3 2 1 cinta







Hye sume..bertemu kembali kite diruangan yg seterusnye ni..emm as nak bkongsi cikit semalam bru jew pas tgk cite ni..best taw..n klakar sgt..cite ini mengisahkan seorang gadis yang bernama Sam, beliau berpewatakan kasar seperti lelaki yang baru sahaja berpindah untuk menyambung pelajaran di sebuah kolej. Beliau mempunyai kawan baik yang bernama Fariz. Dalam masa yang sama, beliau takut dengan fakta bahawa nisbah perempuan 37:1 lelaki mengenai penjodohan jadi beliau takut akan bersendirian seumur hidup akibat sikapnya yang kasar itu.



Secara kebetulan, Sam telah terpikat dengan Nazril setelah terserempak dengan lelaki idaman seluruh kolej itu. dengan itu belia juga tercabar kerana Nazril hanya melayan perempuan yang cantik sahaja maka beliau nekad untuk memikatnya. Pelbagai peristiwa yang melucukan dan romantis bagi memikat Nazril dan Sam juga mengubah penampilan diri dan sikapnya yang kasar sedikit demi sedikit. Dalam masa yang sama perhubungan nya dengan ayah tiri dengan adik tiri semakin pulih.Akhirnya Nazril telah jatuh cinta dengan kesungguhan Sam yang sanggup membantunya juga bagi menguruskan rumah anak yatim yang dibinanya..Sam juga merupakan pelajar genius juga membantu mengajar anak2 yatim..Namun, rupanya Fariz mempunyai perasaan terhadap Sam..Setelah Fariz meluahkan nya pada Sam maka bertambah keliru lah Sam untuk memilih siapa yang akan menjadi pasangannya seumur hidup.Jadi anda kenala tontoni cite ni k..hehehehe...cite ni lakonan Diana Amir (Sam), Farid Kamil (Nazril), Piere Andre (Fariz) dan ramai lagi..filem ni arahan Azhari Mohd Zain.


p/s: thanks to syira coz going out with me..hehehe..t kite jln2 lg ek..korang tgk jgn xtgk cite ni aw. as bagi 4bintang utk cite ni..

1 comment:

Memory said...

hehe... seronok kan... thanks juga kt as sbb bw shera jln2... nanti kite tgk filem sekali lagi plak ye...